24 stycznia, 2022

ancom.com.pl

Blog Technologiczny | Świat technologii dla Ciebie

Program dla cukierni ze wsparciem sztucznej inteligencji

2 min read
program dla cukierni

Utrzymanie konkurencyjności przedsiębiorstwa w branży piekarniczej jest niezwykle trudne na dynamicznym rynku XXI wieku. W tym celu wykorzystuje się m.in. nowinki techniczne, które są niezwykle pomocne w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Jednym z takich rozwiązań jest program dla cukierni InfoPiek, która znacznie ułatwia zarządzanie firmą.

Czym jest InfoPiek? Opis najważniejszych funkcjonalności aplikacji

Program dla cukierni InfoPiek ułatwia m.in. takie działania niezbędne z punktu widzenia firmy, jak: ewidencja wyrobów gotowych, obsługa zwrotów i reklamacji czy kontrola sprzedaży oraz produktów. 

Program dla cukierni InfoPiek w wersji mobilnej – InfoPiek Mobile – może być z powodzeniem zastosowany w pracy tych pracowników, którzy wykonują obowiązki poza siedzibą piekarni (są to np. kierowcy czy przedstawiciele handlowi). InfoPiek Mobile pozwala m.in. na ustalenie za pomocą GPS lokalizacji danego pracownika, optymalizację trasy przejazdu w celu obniżenia kosztów transportu oraz zapewnia łatwy dostęp do dokumentów magazynowych i zamówień – dzięki temu mobilny przedstawiciel handlowy lub dostawca może np. sprawdzić stan danego towaru w magazynie bez konieczności udawania się do siedziby firmy lub przeanalizować historię współpracy z danym klientem.

ADA++, czyli dlaczego InfoPiek jest wyjątkową aplikacją?

Twórcy InfoPiek doskonale znają specyfikę rynku i zdają sobie sprawę z tego, że aby firma w dwudziestym pierwszym wieku była w stanie rywalizować z innymi podmiotami w branży, musi ona spełnić ważne kryterium, to znaczy wykorzystywać narzędzia sztucznej inteligencji. Dlatego też tym czynnikiem, który wyróżnia program dla cukierni InfoPiek, jest działanie aplikacji z wykorzystaniem algorytmu ADA++. ADA++ jest systemem sztucznej inteligencji, dzięki któremu możliwe jest automatyczne tworzenie oraz personalizowanie np. harmonogramów dostaw oraz szablonów zamówień w oparciu o wcześniejsze, znajdujące się już w bazie dokumenty. Algorytm ADA++ opiera się na danych pochodzących z niemal 300 milionów paragonów – tak duża ilość danych pozwala na stworzenie modelów uwzględniających ponad dwadzieścia różnych czynników, takich jak np.:

  • obszary geograficzne,
  • nietypowe zamówienia,
  • warunki atmosferyczne,
  • daty imienin,
  • braki w magazynach, prcent zwrotów,

oraz wiele innych. Rozwiązania ADA++ można dostosować w zależności od potrzeb oraz z uwzględnieniem specyfiki klientów.

Algorytm ADA++ jest obecnie wykorzystywany przez takie podmioty będące liderami w branży, jak: Dubielak, Oskroba czy Cukiernia P. Chojecki.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.