3 lipca, 2022

ancom.com.pl

Blog Technologiczny | Świat technologii dla Ciebie

Mobilny CRM – jak wykorzystać możliwości systemu?

3 min read

System CRM to narzędzie wspierające proces customer relationship management, którego wdrożenie stanowi gwarant wypracowacowania przez firmę założonych wyników finansowych i umożliwia zwiększenie grona zadowolonych klientów. Jak wykorzystać wszystkie możliwości systemu i dopasować oprogramowanie do potrzeb organizacji? Podpowiadamy.

Powszechna mobilność to trend, który zdominuje branżę nieruchomości – i nie tylko. Coraz większa liczba przedsiębiorstw decyduje się na rozszerzenie zakresu usług o dedykowane rozwiązania mobilne, które nie tylko usprawniają proces obsługi klienta, ale również codzienną pracę zespołu, zwiększając jego efektywność.

Optymalizacja pracy zespołu i obsługi klienta

Customer relationship management to strategia biznesowa, której nadrzędnym celem jest budowa rozpoznawalności przedsiębiorstwa i lojalności wobec marki. Takie działania możliwe są dzięki wdrożeniu dedykowanego modelu obsługi klienta, opierającego się na wartościowych i długofalowych relacjach. Wdrożenie systemu CRM umożliwia wprowadzenie kultury organizacyjnej skierowanej na klienta i jego potrzeby. Personalizacja obsługi konsumenta to czynnik, który może zadecydować o osiągnięciu przewagi konkurencyjnej – to niezwykle ważne w dzisiejszych czasach, gdzie założenie własnej działalności zajmuje dosłownie chwilę a nowe firmy powstają niemalże w każdej branży. Jakie funkcjonalności systemu warto wprowadzić na etapie wdrożenia oprogramowania? Jak korzystać z mobilności narzędzia?

Dane online dzięki chmurze

Mobilność oprogramowania CRM związana jest przede wszystkim z możliwością wykorzystania chmury obliczeniowej. To innowacyjny model przetwarzania danych, dzięki któremu instalacja narzędzia na dysku nie jest konieczna. Na zewnętrznym serwerze gromadzone są niezbędne dane a wgląd do nich zapewnia przeglądarka internetowa. Tym sposobem kluczowe informacje dostępne są na wyciągnięcie ręki, z każdego miejsca. Wystarczy skorzystać z urządzenia posiadającego dostęp do sieci. Co istotne i warte podkreślenia, nie musimy martwić się o bezpieczeństwo danych przechowywanych w chmurze. Istnieje bowiem możliwość swobodnego udzielania dostępów dla wybranej grupy pracowników. Chmury obliczeniowe to już niemalże standard wśród dostawców narzędzi wspierających proces customer relationship management. Jednym z nich jest firma ESTI, oferująca Program CRM ESTI.

Technologia UX Design

Jeszcze do niedawna, większość użytkowników internetu aktywnie korzystała z urządzeń desktopowych. Dziś tendencja niemalże całkowicie się odwróciła – nastąpiła diametralna zmiana proporcji. Coraz więcej osób wybiera urządzenia mobilne. Zakupy robione z wykorzystaniem smartfonów czy tabletów nikogo już nie dziwią. Warto zwrócić jednak uwagę na fakt, że z uwagi na mniejszą rozdzielczość ekranów należy odpowiednio dostosować stronę do urządzeń mobilnych. Tym bardziej, że znaczna część pracowników, przez wzgląd na pandemię koronawirusa pracuje w systemie zdalnym. Systemy CRM zapewniają komunikację z klientem opartą na nowoczesnych modelach, wykorzystywanych w popularnych kanałach społecznościowych czy serwisach internetowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.