10 grudnia, 2024

ancom.com.pl

Blog Technologiczny | Świat technologii dla Ciebie

Cukierki z logo – słodkie nośniki reklamy

3 min read
cukierki-z-logo

Każdy przedsiębiorca pragnie zaistnieć w świadomości jak największej ilości osób, bo każda z nich jest potencjalnym klientem. Właśnie z tego powodu inwestuje się ogromne pieniądze w marketing, który ma na celu dotarcie do jak największego grona. Marketing jest niezwykle ważny, aczkolwiek można inwestować w takie działania każdy pieniądz i nie dostrzegać korzystnych skutków.

Dlaczego? Ponieważ marketing ma różne oblicza i zmienia się jak w kalejdoskopie. Zmiany są podyktowane nastrojami społeczeństwa, które już od dawna źle reaguje na wszelkiego rodzaju ulotki czy zachęcające banery. W taki sposób na pewno nie pozyskamy klientów, ponieważ ludzie mają serdecznie dość nachalnych reklam i zabiegów, które mają na nich wpłynąć. Trzeba podejść do tematu nieco inaczej i zastanowić się, w jaki sposób połączyć przyjemne z pożytecznym.

Historia słodyczy reklamowych

Marketing bez wątpienia rządzi się swoimi prawami. Twórca firmy E. Wedel już w XIX wieku doskonale zdawał sobie sprawę z tego, że reklama to podstawa biznesu. W związku z powyższym bardzo często zamieszczał na łamach poczytnych gazet wzmianki na temat swojej firmy, w której zachwalano słodkie wedlowskie wyroby. Najpierw powstała cukiernia, potem pijalnia czekolady, a następnie tabliczki czekolady, które musiały zaczekać na swoich wynalazców. Wedel nie rezygnował z marketingu nawet wtedy, gdy jego wyroby były znane już w całej Polsce i poza granicami kraju. Niewiele zmieniło się na przestrzeni lat.

Dzisiaj też wiemy o tym, że promocja ma ogromną siłę rażenia. Korzystamy z upominków biznesowych, które są wręczane klientom oraz z Internetu, który pozwala poszerzać grono odbiorców. Warto jednak iść za przykładem Wedla i postawić na marketing w słodkiej formie. Bez względu na charakter branży, w której funkcjonujemy. Słodycze reklamowe to możliwość poruszenia odpowiednich strun klienta, który będzie miał szansę wrócić do smaków dzieciństwa, czasów beztroski i pozytywnych emocji. Tak właśnie działają na nas słodycze i warto ten fakt wykorzystać.

Jaki rodzaj słodyczy wybrać? 

Warto wiedzieć, że słodycze reklamowe mogą przybierać różne formy. Sporym zainteresowaniem cieszą się spersonalizowane czekoladki. W tym wypadku opakowanie jest opatrzone logotypem i innymi ważnymi informacjami na temat danej firmy. Dosyć częstym wyborem są również krótkie pozytywne hasła skierowane do osoby obdarowanej, np. “Dziękujemy, że jesteś”. Tego rodzaju treść pozwala klientowi poczuć się wyjątkowo i nawiązać z daną firmą bliższą więź. Cukierki z logo to kolejna propozycja, której warto się przyjrzeć. Bez wątpienia jest to atrakcyjna forma marketingu i fantastyczny nośnik reklamy.

Cukierki z logo mogą być zwykłymi landrynkami z odpowiednio umieszczonym logotypem lub bardziej luksusowymi krówkami. Rozmiar tych cukierków mlecznych pozwoli umieścić na opakowaniu nieco więcej informacji, z czego firmy chętnie korzystają. Na takich cukierkach poza logotypem można umieścić adres strony internetowej, numer telefonu lub krótkie hasło, które wzbudzi uśmiech na twarzy i jednocześnie sprawi, że nasza firma zawsze będzie wiązała się z pozytywnymi emocjami.

Dodaj komentarz