29 kwietnia, 2024

ancom.com.pl

Blog Technologiczny | Świat technologii dla Ciebie

Samsung, Apple, BlackBerry i Microsoft. Lokowanie produktu w 4 sezonie House of Cards

1 min read
Samsung, Apple, BlackBerry i Microsoft. Lokowanie produktu w 4 sezonie House of Cards

Dosłownie kilka dni temu po premierze czwartego sezonu informowałem was o lokowaniu produktu w House of Cards. Dotyczyło to smartfonów OnePlus, które można dostrzec w kilku scenach, różnych odcinków. Jednak po obejrzeniu 8 odcinków nowego sezonu serialu Netflixa dostrzegłem również urządzenia innych firm. Wyeksponowane są produkty Apple, Samsung, BlackBerry oraz Microsoft.

Według raportu Concave Brand Tracking Samsung jest aż w 13, czyli wszystkich odcinkach House of Cards. Zajmuje aż 48 minut i 8 sekund czasu ekranowego. Logo koreańskiego producenta widoczne jest na smartfonach, tabletach oraz na laptopach czy telewizorach.

W poprzednich trzech sezonach zdecydowanie nad wszystkimi górowały urządzenia marki Apple. Tym razem jednak iPhone’u, iPad’y, MacBooki czy komputery iMac pokazywane są przez ponad 28 minut. Z mojej perspektywy dość często Claire Underwood używa iPhone 6 lub 6s w różnych scenach.

Przeczytaj także: Smartfony OnePlus w najnowszym sezonie House of Cards

Trzecie miejsce z czasem antenowym ponad 11 minut zajmuje BlackBerry. Słuchawki tego producenta znajdziemy aż w 10 odcinkach. Ostatnią z marek, która nas interesuje jest Microsoft. Czas antenowy jaki zajmuje eksponowanie produktów tej firmy to 4 minuty i 51 sekund.

Oczywiście w zestawieniu znalazły się również inne marki nie związane z branżą mobilna: Fiji Water, C-SPAN, Chevrolet, Avaya, CNN, Dell.

Źródło: Concavebt

Dodaj komentarz