Samsung, Apple, BlackBerry i Microsoft. Lokowanie produktu w 4 sezonie House of Cards
1 min readDosłownie kilka dni temu po premierze czwartego sezonu informowałem was o lokowaniu produktu w House of Cards. Dotyczyło to smartfonów OnePlus, które można dostrzec w kilku scenach, różnych odcinków. Jednak po obejrzeniu 8 odcinków nowego sezonu serialu Netflixa dostrzegłem również urządzenia innych firm. Wyeksponowane są produkty Apple, Samsung, BlackBerry oraz Microsoft.
Według raportu Concave Brand Tracking Samsung jest aż w 13, czyli wszystkich odcinkach House of Cards. Zajmuje aż 48 minut i 8 sekund czasu ekranowego. Logo koreańskiego producenta widoczne jest na smartfonach, tabletach oraz na laptopach czy telewizorach.
W poprzednich trzech sezonach zdecydowanie nad wszystkimi górowały urządzenia marki Apple. Tym razem jednak iPhone’u, iPad’y, MacBooki czy komputery iMac pokazywane są przez ponad 28 minut. Z mojej perspektywy dość często Claire Underwood używa iPhone 6 lub 6s w różnych scenach.
Przeczytaj także: Smartfony OnePlus w najnowszym sezonie House of Cards
Trzecie miejsce z czasem antenowym ponad 11 minut zajmuje BlackBerry. Słuchawki tego producenta znajdziemy aż w 10 odcinkach. Ostatnią z marek, która nas interesuje jest Microsoft. Czas antenowy jaki zajmuje eksponowanie produktów tej firmy to 4 minuty i 51 sekund.
Oczywiście w zestawieniu znalazły się również inne marki nie związane z branżą mobilna: Fiji Water, C-SPAN, Chevrolet, Avaya, CNN, Dell.
Źródło: Concavebt